Egyszerű zöldségpörkölt

A múltkorában nem volt ötletem, így összeszedtem, amit találtam itthon, és készítettem egy pörköltöt. Arányokat most szándékosan nem fogok írni, hiszen ezt mindenki személyre szabhatja. :)




hozzávalók:
vöröshagyma
répa
krumpli
gomba
zöldborsó
fokhagyma(por)
ételízesítő
majoranna
őrölt pirospaprika
olaj

köretnek rizs

elkészítés:
A hagymát megpároltam kevés olajon és vízen, majd amikor puha lett, hozzáadtam a gombát és jó sok ideig főztem. A gomba maga is eresztett kis levet, majd mindig hozzápótoltam egy keveset. Már majdnem teljesen megpuhult, és akkor adtam hozzá a többi zöldséget, fűszereztem és készre főztem őket. Közben a rizst is megfőztem háromszoros mennyiségű fűszeres vízben.
Együtt tálaltam őket. Mmm, azt hiszem újra készítek egy adagot...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések