Vegetáriánus gyros

Figyelem, ez az étel extra gyors verziója! Kb 15 perc alatt készült el a mai ebédem. :)
Az egy főre szükséges mennyiségeket adom meg. (Kivételesen csak magamnak főztem...)

Hozzávalók:
1 pita (készen kapható)
fél uborka
1 dl natúr szójajoghurt
tzatziki fűszerkeverék
1 szelet csirkés ízű Goody foody
1 paradicsom
1/5 fej hagyma
egy marék (mirelit) sültkrumpli
olaj a sütéshez

Elkészítés:
A Goody foody-t készítem el legelőbb: a szeletet felvágom csíkokra és forró olajba dobom pár percre. Épp hogy csak kicsit melegedjen, piruljon. Lecsöpögtetés után a pitába teszem.
A hagymát megpucolom és csíkokra vágom. Én most nem nyersen, hanem picit pirítva tettem bele a gyrosba, így nem olyan erős. Ezt is pár percig olajban sütöm, hogy kapjon egy kis színt. Ezt is úgy szedem ki, hogy lecsöpögjön, és mehet is a pitába.
A krumplit is olajba teszem, hagyom hogy szépen megsüljön.
Addig a paradicsomot felkockázom, majd a pitába teszem azt is. A pitába most más nem is került, de paprika és más zöldségek is kerülhetnek bele ízlés szerint.


Feltekerjük úgy, hogy az alját hajtjuk fel először, utána rá a két oldalát.
Végül elkészítem a tzatzikit: az uborkát megmosom, (megpucolom,) kockákra vágom, leöntöm joghurttal, fűszerezem.
Ha a krumpli megsült, jól lecsöpögtetem, és a pita mellé teszem, majd a tzatzikit is mellé szedem.
Melegen tálalom. :)

Megjegyzés: Először vegán gyrost akartam címnek írni, de rájöttem, hogy a Goody foody tartalmaz tejszármazékot (bár úgy gondolom, minimális mennyiségben), így maradt a vegetáriánus címke. Ezen kívül azonban abszolút növényi. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések