Tepsis zöldségek



Borzasztóan egyszerű vacsora, vagy egy könnyű ebéd is lehet ez a tepsis zöldség. A mennyiségek valójában abszolút csak iránymutatók, ízlés szerint változtassuk.

Hozzávalók:
3 darab cékla
8 szál sárgarépa
3 nagy krumpli
1 fej hagyma
1 nagy édesburgonya
olivaolaj
kakukkfű

Elkészítés:
Mivel más sütési időt igényel az édesburgonya, mint a többi zöldség, ezért azt külön sütöttem meg. Megpucoltam, kockákra vágtam, betettem egy teflonos tepsibe, meglocsoltam olajjal, sóztam, és meghintettem kakukkfűvel. 180 °C-on kb 20-25 perc alatt megpuhult. Vigyázni kell, hogy ne égjen oda, ellenőrizzük inkább többször.

A többi zöldséget szépen sorjában megmostam, megpucoltam. A hagymát félbe, majd nagyon vékony cikkekre, a krumplit csíkokra, a répát karikákra, a céklát félbe, majd kb öt cikkre vágtam. Őket is betettem tepsibe, olajoztam, meghintettem sóval. Lefedtem alufóliával, és tettem a sütőbe egy kis csészében vizet, hogy több pára legyen. Fólia alatt elég sok ideig, legalább egy óráig sültek, mikor már megpuhultak, levettem a fóliát és kicsit még pirítottam őket.

Friss teljes kiőrlésű kenyérrel, kapribogyóval, paradicsommal fogyasszuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések